Sivuja: [1]
  Vastaus  |  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuntokanta aktiivinen?  (Luettu 711 kertaa)
Panu_k
Vieras
« : 14.07.2009, klo 12:04 »
Vastaa lainatenLainaus

Onko tällä projektilla vielä käyttäjiä? Minä ainakin tykkään vaikka jotain ominaisuuksia voisi lisätäkkin :

Jos hommaa vielä kehitetään voisin hankkia Kuntokanta saitille näkyvyyttää noin 10,000 katselukerran verran kuukauden ajan Iskee silmää.
tallennettu
Pyppe
Ylläpitäjä
Administrator
Jäsen

« Vastaus #1 : 22.07.2009, klo 21:35 »
Vastaa lainatenLainaus

Onko tällä projektilla vielä käyttäjiä? Minä ainakin tykkään vaikka jotain ominaisuuksia voisi lisätäkkin :

Jos hommaa vielä kehitetään voisin hankkia Kuntokanta saitille näkyvyyttää noin 10,000 katselukerran verran kuukauden ajan Iskee silmää.

Moro.

En ole käyttäjätilannetta viime aikoina pahemmin seurannut, mutta ei aktiivisia käyttäjiä kovin montaa kymmentä taida olla. Palvelun kehitys on viime aikoina ollut melko olematonta allekirjoittaneen muiden kiireiden takia -- ei ole yksinkertaisesti ollut oikein aikaa lisätä uusia ominaisuuksia.

Toki jos käyttäjiä lisää ilmaantuisi, niin motivaatiokin kehittämiseen saattaisi olla korkeampi. Hymyilee

Anyway, itse olen edelleen aktiivisesti palvelua käyttänyt. Hyvin on toiminut. Näyttää kieltä
tallennettu

Kuntokanta.net Administrator
Panu_k
Vieras
« Vastaus #2 : 24.07.2009, klo 11:14 »
Vastaa lainatenLainaus

Joo, itse rupesin taas pari viikkoa sitten käyttämään ja hyvin pelittää Hymyilee.

tallennettu
Sivuja: [1]
  Vastaus  |  Tulostusversio  

Siirry: